Photobucket
CARI MASA DEPAN BUKAN CINTA
SEBAB MASA DEPAN TUNGGU WA.
BLOG NI NAMA DIA, MAMAT.
 Maknyah

Followers

Monday, April 11, 2011

BOO,

Saya tahu saya bukan yang terbaik buat awak.
Saya tahu saya dah buat itu ini dekat awak.
Saya tahu saya bukan yang awak inginkan dalam hidup awak.
Saya tahu saya tak dapat buat macam lover lain buat dekat bf/gf mereka.
Saya tahu saya tak berhak dapat orang macam awak.
Saya tahu saya bukan yang hanya pada seorang atau dengan kata lain tak setia.
Saya tahu saya tak sehebat lover lain.
Saya tahu saya tak boleh catch the grenade for you,
I can't throw my hand on the blade for you.
I'll not jump in front on the train for you.
I won't do anything for you.

I know all this and please, just forget all about me and find a new a good lover for yourself.
Thinking of me just make you hurt, i am sorry :(

Awak, ingat tak hari ni? Sebelas kite, sebelas saya dan sebelas awak.
Saya tak pernah lupa. Tapi mesti awak pikir saya tak pernah ingat kan?
It's okay, Happy Anny. I miss you.

By the way, BIG SORRY sebab saya tak wish on the phone dekat awak time awak ada test hari tuu. Sorry sebab saya tak text awak langsung. Sorry sebab saya tak jawab calling awak. Sorry sebab tak pergi jumpa awak time awak balik sini. Sorry, please forget me.

No comments:

Post a Comment